Přihlášení a storno podmínky

Podmínky přihlášení na kurz/seminář

Místo na kurzu nebo semináři máte garantováno po zaslání přihlášky na email – alena.hladik@email.cz a následném uhrazení platby v souladu s datem splatnosti.

Po přijetí přihlášky Vám bude zaslána faktura. Prosím o uvedení do e-mailu – Vaše jméno, adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

V případě neuhrazení faktury do data splatnosti bude faktura stornována, rezervace zrušena a místo nabídnuto jiným zájemcům. 


Storno podmínky

Záloha na semináře je 500,-, na konstelace 1000,-, na výcvik 5000,- a je NEVRATNÁ. V případě Vašeho zrušení účasti na semináři nebo na konstelacích do 10 dnů před zahájením bude vrácena částka snížená o zálohu. Pokud zrušíte účast v intervalu kratším než 10 dnů před zahájením, je storno v plné výši uhrazené částky. Možností je za sebe najít náhradu, tuto změnu je nutné nahlásit.